About




Mmmm... a veure... què dir de mi? No és fàcil parlar d'un mateix! Em dic Anna, visc a Barcelona i tinc 26 anys. Vaig començar aquest blog fa poc més d'un any (a l'agost del 2011), just el dia que feia 25, amb la idea de poder compartir aquells llocs que he visitat i que m'han agradat especialment (ciutats, botigues, cafeteries...) perquè, des del meu punt de vista, tenen un encant especial. Perquè sí, ho reconec, sóc una enamorada de les coses boniques, de les coses fetes amb amor i amb dedicació, dels projectes on s'hi ha posat passió i atenció. Penso que les coses que es fan des del cor tenen una bellesa especial que es transmet en el resultat. 

Després d'un any amb el blog en funcionament, m'he adonat que no hi dedico tant de temps com voldria i que moltes vegades no escric més sovint perquè vull que el post sigui "perfecte" (ho reconec, sóc una perfeccionista sense remei), que la descripció estigui a l'alçada del que descric i acabo dedicant-hi molt més temps del necessari, perdent-me entre les formes i oblidant-me de l'essència. Així que any nou i propòsit nou: escriure des del cor, tal i com ho sento. La idea seria escriure més sovint explicant coses potser més quotidianes, coses que m'agraden i, d'aquesta manera, compartir una part del meu petit món.

Si heu arribat al meu blog per casualitat i us atureu a fer-hi un cop d'ull, confio que us agradi i que realment es transmeti l'amor amb el que escric. No cal dir que qualsevol comentari o suggeriment que vulgueu fer serà més que benvingut així que, sense més rotllo, ENJOY!!

Anna.
Gener de 2013  

Mmmm... a ver... ¿Qué decir sobre mí? ¡No es nada fácil hablar sobre uno mismo! Me llamo Anna, vivo en Barcelona y tengo 26 años. Empecé este blog hará poco más de un año (en agosto de 2011), justo el día que cumplía 25, con la idea de poder compartir aquellos lugares que he visitado y que me han gustado especialmente (ciudades, tiendas, cafeterías) porque, desde mi punto de vista, tienen un encanto especial. Porque sí, lo reconozco, soy una auténtica enamorada de las cosas bonitas, de las cosas hechas con amor y dedicación, de los proyectos donde hay pasión y atención. Pienso que las cosas que se hacen de corazón tienen una belleza especial que se transmite en el resultado.

Después de un año con el blog en marcha, me he dado cuenta que no le dedico tanto tiempo como querría y que muchas veces no escribo más a menudo porque quiero que el post sea "perfecto" (lo reconozco, soy una perfeccionista sin solución), que la descripción esté a la altura de lo que describo, y acabo dedicándole más tiempo del necesario, perdiéndome en las formas y olvidándome de la esencia. Así que año nuevo y propósito nuevo: escribir desde el corazón, tal y como lo siento. La idea sería escribir más a menudo contando cosas un poco más cotidianas, cosas que me gustan y, de este modo, compartir una parte de mi pequeño mundo.

Si habéis llegado a mi blog por casualidad y le dais un vistazo, confío que os guste y que consiga transmitir el amor con el que escribo. No hace falta decir que cualquier comentario o sugerencia que queráis hacer será más que bienvenido así que, sin más rollo, ENJOY!!

Anna.

Enero de 2013

2 comments

  1. Anónimo

Leave a Reply